One comment on “SPECIJALNI POPUST – Ljubavni horoskop

  1. Draga Azra,

    htjela samo samo jos jednom da vam se zahvalim! Nakon par dana me prosla ta neka panika i pocela sam malo razmisljati o nekim stvarima koje si mi navela i nasavijetovala!!!
    Osjecam se mnogo mnogo bolje, i pocela sam samu sebe pitati sta stvarno zelim i pocela sam sada i malo o sebi razmislajti a ne stalno za svakog drugog ciniti i trcati.
    Sve i da se nedesi ni pola od toga sta ste naveli, nije bitno, jer shvatila sam sta za ovaj zivot trebam da naucim !!!
    Zelim vam sve sve naj bolöje !
    Pozdrav od vase Sandre.

Komentariši

