Papa Ivan Pavle II i ja – Fenomen MC-a


Sigurno se pitate otkud Papa i Ja? Pa iskreno, čovjeka sam vidjela na Tv onoliko koliko sam naletila. Nikad se nisam pretjerano ni raspitivala za njega niti mi je bio na kraj pameti….sve do trenutka dok mi se nije pojavio u SNU!

SAN:…prilazi mi čovjek(nepoznat)  i kaže..vidiš onog čovjeka..idemo s njim na ručak…Pogledam u tom pravcu, čovjek sasvim običan, u vunenom džemperu okruglog izreza, prosijed, sa blagim osmjehom na licu…Učinio mi se poznat…Pitam: Ko je to, nekako mi je poznat? Glas mi kaže: To je PAPA! Stao mi je dah…. koja čast odabrana sam da idem na ručak sa PAPOM!

Da, bio je to on Papa Ivan Pavle II!

Rijetko kad sanjam, ali kad sanjam onda je to u bojama i totalno stvarno!

Ipak, ne mislim se u ovom članku baviti snovima, uvijek ih smatram podsvijesnim odgovorom svjesnog dnevnog promišljanja.

Sutradan, vozim se iz Sarajeva za Bihać, 30. aprila..i onako odjednom, sjetim se tog sna..Kažem mojoj majci..Hej, znaš šta, sanjala sam sinoć PAPU! , a ona meni: Pa to je zato jer si na tv gledala da su ga proglasili SVECEM!

Stanem u čudu: Stvarno? Pojma nemam! Pa znas da ne gledam TV ovih dana, nikako! Baš tih dana sam bila u fazi izučavanja fenomena Uzašlih majstora…i nisam nikako gledala tv.

WOW… koji osjećaj,  i još me drži danima.  Smatram ovaj san divnim čudom, porukom…čije značenje ne mogu da dokučim, samo znam da je osjećaj predivan, ali mogu s vama da podijelim astrološka saznanja koja slijede…

Počnem da surfam, da vidim, ko je taj čovjek. Prvi članak koji nađoh na internetu je Papina autobiografija…Drugi šok, već u prvih par rečenica otkriva mi datum, mjesto i vrijeme rodjenja…!

Meni… astrologu! (Malo je previše ‘slučajnosti'….da bi bilo ‘slučajno’).

Životni put Ivana Pavla II

Papa koji je Crkvu uveo u treće tisućljeće

Na početku…

“Moram reći kako me tada,18. svibnja 1920. godine, (…) u devet ujutro još nije bilo na svijetu. Kako mi je kasnije rečeno, rođen sam poslije podne, između pet i šest. Manje-više u isto vrijeme, poslije podne između pet i šest, samo pedeset osam godina kasnije, izabran sam za papu”, stoji na početku knjige “Ivan Pavao II. Autobiografija.“….

Za astrologe, astrologe početnike i ostale….isključivo za izučavanje (prema podacima iz Autobiografije).

ASC- VAGAU doba okupacije Poljske Papa je aktivan u «Kazalištu žive riječi» i «Rapsodskom kazalištu.» Koliko se bilo opasno baviti dramskom umjetnošću u to vrijeme govori i činjenica da bi, da su uhvaćeni pri izvedbi nekog komada, sasvim sigurno završili u koncentracionom logoru.

Venera (Vladar ASC  i sunčevog znaka) je u Biku u 7.kući (javni nastupi)

DSC – Ovan – Mars (rat) u detrimentu u 12. kući (tajnosti), ukazuje na ratno doba, prijetnju neprijatelja,  djelovanje u tajnosti, kao i potrebu za izolacijom…

Mars na ASC u 12. kući – svećenički poziv –

Svećenički poziv osjetio sam za vrijeme rata i svakodnevne životne opasnosti, jer tako je bilo, tako je bilo..., Sveti Otac u vezi izbora svog poziva.
Budući Papa u tajnosti od 1942. godine pohađa Teološki fakultet u Krakowu. Nadbiskup krakovski kardinal Adam Stefan Sapiehe, koga je Papa iznimno cijenio i nazivao ga «nezaboravnim», zaredio je Karola Wojtylu 1. studenog 1946. godine u Krakowu za svećenika. 

 Ključna odluka u odabiru poziva je trenutak u kojem je Saturn nakon boravka u 9. kući (studije, religija), došao u konjukciju sa Jupiterom i Neptunom na MC (SA0JU-jasnoća ciljeva) .

Pavao VI. imenuje ga kardinalom 26. juna 1967. godine.


Jedno od ključnih imenovanja se događa u trenutku kad tranzitni Jupiter dolazi u konjukciju sa natalnim Neptunom na MC. Ujedno je SUNCE u konjukciji sa Plutonom (moćna muška figura) u 9. kući (religija). Vidimo i Papino lično zadovoljstvo imenovanjem kroz VE0JU (što ukazuje i na početak javne karijere – LAV) Saturn u 6. kući ukazuje na period službovanja sa puno većim odgovornostima. MA0MA u 12. kući ukazuje na čvršću vezanost s institucijom. Uran u 11. kući (prirodnoj kući Vodolije) označava period rada sa masama i posvećivanje humanitarnim pitanjima (sa Plutonom označava nadzor od strane poltrona).

Papa Pavao VI. umire 6. kolovoza 1978. godine. Kao nikada prije, u tako velikom broju, čak 111 kardinala bira novog papu. Kardinal Albino Luciani iz Venecije izabran je za papu 26. kolovoza te iste godine. Uzima ime Ivan Pavao I. Samo 33 dana nakon toga, iznenada, Ivan Pavao I. umire u noći 28. na 29. rujan. Tako se 1978. godine, 14. listopada, otvara nova konklava, a dva dana potom, 16. listopada 1978., izabran je 264. papa u povijesti Crkve: Karol Wojtyla. Nakon 455 godina za papu je izabran ne-Talijan, prvi papa Slaven. 


Imenovanje za Papu dolazi u trenutku kad Jupite dolazi na njegov MC  u konjukciji sa NE0JU! U istom trenutku za njega kreće novi životni ciklus – Saturn se vratio na poziciju u kojoj je bio u trenutku njegovog rodjenja SA0SA. Novoimenovani PAPA dolazi na čelo institucije (12.kuća) iz pomoć poglavara (SU0PL u konjukciji sa MA).

Ivan Pavao II. naglašava da nikada neće zaboraviti riječi koje mu je uputio njegov sunarodnjak i primas Poljske kardinal StefanWyszynski: «Izaberu li te, molim te, ne odbij.» Poslije izbora  kardinal Wyszynski je uputio proročke riječi novom Papi: «Sada trebaš uvesti Crkvu u treće tisućljeće.» 

Uran u 1. kući ukazuje na period REFORME koju će PAPA pokrenuti, a posebno u približavanju mladim osobama kada Uran dodje u trigon sa VE0ME iz njegove natalne karte, koja naglašava zadovoljstvo i rad sa mladim ljudima.

ATENTAT:
Na dan početka ukazanja u Fatimi 13. svibnja, na Trgu sv. Petra, 1981. godine na Papu je izvršio atentat Mehmet Ali Agca. Operacija teško ranjenog Pape trajala je 6 sati u klinici Gemelli, a Papa je na liječenju proveo 77 dana.

 Atentat na Papu se dešava u trenutkui kad Mars (oružje) dolazi u konjukciju sa Venerom (Vladarom ASC) . Ujedno je Mars (u tranzitu u 7- kući, koji označava javni skup) u kvadratu sa MC, koji je u punoj konjukciji sa Sjevernim Mjesečevim čvorom. U 12. kući (bolnice) se dešava aspekt PL0MA (oba retrogradna -jer je atentat planiran iz potaje) Iako se sve dešavalo oko Papinog rodjendana Natalno sunce je bilo ugroženom opozicijom UR 180 SO, kao i kvadratom natalnog Urana i Tranzitne VE0SO, u 8. kući (smrt, strahovi…)

Papa je atentat povezao s Gospinim ukazanjem u Fatimi 1917. U trećoj fatimskoj tajni, govori se o stradanju čovjeka u bijelom, a atentat se dogodio baš na dan Gospe Fatimske 13. maja. Godinu dana nakon atentata, papa je posjetio svetište Gospe u Fatimi u Portugalu. U Gospinu krunu stavio je jedan od metaka, kojeg su liječnici izvadili tokom operacije. 

Druga scena: Progon Crkve, pape, biskupa, redovnika, redovnica, muškaraca i žena – ubijeni su od skupine vojnika koji su koristili vatreno oružje.

Treća scena: Veliki povratak ljudi Bogu

„Jedna je ruka ispalila metak, a druga ga je vodila“, izjavio je Ivan Pavao II. uvjeren kako je Gospa Fatimska bdjela nad njegovim životom. Da li je on slučajno u svojim enciklikama zastupao nepovredivost ljudskog života od rođenja pa do prirodne smrti?

Ostatak kako slijedi znate…

Toliko od mene…ostalo PROVJERITE!

APlese (Sarajevo, 8.maj 2011)


Komentariši

