5 comments on “Da li ću se obogatiti?

  1. Godinama proucavam astrologiju i drago mi je da vidim kako si poredala ove tvrdnje u skladu sa svojim iskustvima, po iskustvu se uvijek najbolje radi.
    Ono sto me kao jedinku raduje je to sto ja imam gotovo sve od toga sto si pobrojala kao predispozicije za bogatstvo:
    – Djevica na Asc,
    – Pluton u drugoj kuci (vladar druge i dispozitor PL je Venera koja je u 11 kuci i pravi 60 sa PL)
    – Venera u 11 kuci
    – Sjeverni mjesecev cvor na vrhu 11 kuce (ostvarenje nada, snova i planova)

    suprug pak ima Veneru u 8 polju, Rak na Asc i vladara Mjesec u drugom polju (vladar i prve i druge kuce je Mjesec).

    Ovo je kod mene u zivotu prilicno potvrdjeno, jer ja sam krenula iz velikog siromastva u djetinjstvu i sama ostvarila sve svoje ciljeve, sama zavrsila fakultet bez icije pomoci, dobijala dobre poslove, imala solidnu platu za nase uslove i kupila (na kredit doduse) kucu i renovirala je prije svoje 30-godine, nadam se da ce moja natalna postavka nastaviti da radi za mene.

  2. Potpuno se slazem, da je ovo jedan od najboljih horoskopa .AzRA , HVALA TI JOS JEDNOM STO SI MI URADILA HOROSKOP …uglavnom je sve onako kako si mi rekla , a ja pomno citam svaki dan i naravno potvrdjujem ono sto sam vec naslutila8skorpijska intuicija ) da sam pronasla svoga astrolga🙂

Komentariši

