PLANETE NE POVLADJUJU, ONE PRIMORAVAJU


can_astrology_help_you_find_fame_and_success_625x350.jpg

Natalna karta – Ne vjerujte provjerite!
Kao što je rekao moj omiljeni autoritet u Astrologiji Mile Dupor u svojoj knjizi ” Ne vjerujte – provjerite”, tako ću i ja započeti ovaj dio. ( Tumačenja Mileta Dupora ne preporučujem osobama koje nisu duhovno jake ličnosti, jer je jako ‘crn’ u svojim opisima koja samo iskusni astrolozi mogu pravilno protumačiti).

Kako sam počela priču o astrologiji s aspekta energije  tako imam potrebu da to još jednom ponovim. Nažalost, ovaj softver mi ne omogućava da crtam, pa ću morati pisanjem dočarati, a vi vizualizirajte.

Kako je sve energija  tako svako tijelo ili predmet ima svoje vibracije. Dakle, ono je energetsko polje. Astrologijom je to lako protumačiti na način ako dočarate sebi da ste vi tijelo, koje se na planeti Zemlji našlo u trenutku rodjenja (NATAL- rodjeno, prirodno) na jednom mjestu pod Suncem (odnosno, svim ostalim planetama).
Jer zaista, mi smo DOLE, a one su GORE iznad nas. (Jedino sila gravitacije ima na Zemlji pa nas prisiljava da budemo dole). Poznato je da Mjesec (koji je kao i sunce Svjetlo, ali i sunčev satelit, a ne planeta) ima uticaj na ljude, npr. upravlja plimom i osekom (pomjera vodu), utiče na vodu u ljudskom organizmu, pa je poznat uticaj mjesečevih mjena (od mladog do punog) na stanje bolesnika. Također se ne preporuča operacija onog dijela tijela kad je mjesec u zodijačkom znaku koji vlada tim dijelom tijela (npr. Lav-srce, Ovan-glava i sl.)
Mjesec se kreće tako da za 28 dana obiđe cijeli zodijački krug.
Tako, pošto upravlja s tečnošću reguliše i mjesečnim ciklusom kod žena ( 28 dana mu treba da obiđe Zodiak) Ne zovemo li to ‘mjesečnica’?!
U Astrologiji još predstavlja uvijek Ženu, Majku. Na isti način, dokazano je, upravlja i okotima životinja u prirodi. Mnoge životinje se okote nakon 28 dana. Dokazano je da se za vrijeme pomračine mjeseca okoti pomjeraju prije ili kasnije pomrčine, nikad se ne dese u tom trenutku. Zamislite! Ko time upravlja i na koji nevidljii način? Jedno je sigurno…neka čudna sila-energija koja je Sveprisutna, a koju ne možemo vidjeti.

Nije došao doktor pa dao lijek da se zaustavi ili ubrza porod. To je regulisala Viša Sila, Bog, Univerzum, koji je i postavio Planete i Satelite čija je funkcija neminovno da svojom energijom komunicira s energijama na zemlji, pa i nama samima.

Također, Mars-crveni planet ( zbog koncentracije željeza), upravlja željezom, našim crvenim krvnim zrncima, krvi, gvodžđem i svim što ono podrazumjeva, pa tako ga nazivaju BOG RATA! Znali su stari astrolozi kad vide da Mars zauzima određeni položaj da trebaju obavijestiti Kraljeve, Careve, Vladare da će biti rata. I zaista… vidite li ridjokose ljude, ljude s puno mladeža…znajte da imaju jakog Marsa u natalnoj karti!!!


Iako vam mogu izgledati bezopasno i šmokljasto oni su čista energija rata – BORBENOST! Pa niko ne izgleda smotanije i ridjkastije od Bill Gates-a, ili Donalda Trumpa zar ne?!
I tako dalje, da ne hvalim svaku planetu ponaosob, za to će biti prilike drugi put. Dakle, dokaz je da neminovno, iako nismo još svemirskim letjelicama već samo teleskopima dokazali da planete postoje, neminovan je njihov uticaj na nas DOLE! U trenutku našeg rodjenja one su bile na nebu u određenom (rekla bih strateškom) položaju u odnosu na nas. Kao kad bi 5 ljudi stalo jedno naspram ili pored drugih izmedju njih bi se stvorile određene, nevidljive, energetske vibracije, tako su i planete napravile ENERGETSKO POLJE i odaslale te vibracije na Zemlju, na NAS!


NATALNA KARTA je dakle- slika “zamrznutih” planeta u trenutku našeg rodjenja. Zamrznuto energetsko polje-TO SMO MI! Sad trenutno planete na nebu su opet u određenom “strateškom” položaju na nebu, tvore izvjesno energetsko polje, koje opet vrši energetski uticaj na NAS- naše energetko polje i koliko god htjeli to negirati ono što sam 100% sigurna je da PLANETE NE POVLADJUJU, ONE PRIMORAVAJU!!!
Nemojte negirati njihovo postojanje i njihov uticaj na VAS.


Planete se kreću – matematičkom preciznošću, imaju svoj hod i niko ih ne može zaustaviti! Iako imate brata ili sestru blizanca, 3-5 minuta rodjenog prije ili poslije vas, taj i najmanji hod je napravljen. Dakle, ima razlike. Energetsko polje u trenutku vašeg rodjenja i njihovog nije isto! Kao što nije isti pogled s vrha zgrade i prizemlja, tako nije isti pogled na planete sa sjevera i s juga, pa je i uticaj zavisno od udaljenosti od Ekvatora prema polovima (južni, sjeverni) različit. Stoga je za precizni proračun vaše natalne karte važno mjesto rodjenja (longitude) da se odredi tačan položaj planeta u odnosu na mjesto gdje ste nastali VI – živo energetsko polje!
Da ne ulazim u istoriju Astrologije koja je pratila kretanja, položaje, uzajamne odnose planeta i zapisivala hiljadama godina kako utiču na ljude, određene zapisane teorije i saznanja koje su zapisali astrolozi donose 100% tačnost kada su osobine ljudi u pitanju. Taj proces do zapisivanja i promatranja ni dan danas nije završen, ali je ono što određuju planete, zodijački znakovi i njihovi medjusobni aspekti – nepogrješivo.


Kad se odredi njihov tačan položaj prema vremenu, datumu i mjestu rodjenja, dobijemo NATALNU KARTU, vašu ili bilo čiju drugu. Planete su uticale svojim energijama da dobijete tačno određene energetske predispozicije i da, vi ih zaista imate u sebi. Takva je bila tad energija i vi ste rodjeni pod njihovim uticajem tada i vi nosite u sebi esenciju te energije i ona zamislite ima svoje značenje!
To su vaše predispozicije, snage, slabosti, mogućnosti- VAŠE OSOBINE! Koliko se zaista poznajemo?! Malo ili nikako? Želite li da vam neko to kaže, neko ko zna protumačiti energetsko polje- Natalnu kartu vašeg rodjenja?


Kad upoznate sebe, lakše ćete se odnositi prema sebi i drugima! Kad znate svoje snage bićete samopouzdaniji, kad znate svoje mane biće obazriviji, kad znate svoje šanse i oblasti u kojima imate bolji protok energija – bićete uspješniji! A kad dobijete mapu puta nećete lutati, zalaziti u nepoznato, već ćete svu energiju koju imate usmjeriti prema onom ZAŠTO STE RODJENI! To je najveća snaga NATALNE KARTE!

Zanima vas izrada natalne karte? Javite nam se OVDJE

2 comments

  1. Prvo najiskrenije zahvale sto ste me uputili vasoj prijateljici i astrologu, gospodji Azri Plese. Bas smo se juce nasle i provele divna 2-3 sata skupa. Bilo je prosto zadivljujuce s kojom naklonjenoscu i predanoscu mi je objasnjavala aspekte planeta u trenutku mog rodjenja,imala sam toliko pitanja i podpitanja, da kad sam dosla kuci, sve je vrvilo nekako pozitivnom energijom. Ja sam inace takode iz Sarajeva, tako da smo se ”slucajno’ i nasle, mada danas se nista slucajno ne desava.

    Samo sam potvrdila ono sto sam ocekivala, djevica u podznaku me pravo izvlaci…a racica me vraca osjecanjima, eh sad zamislite koja su to previranja i opozicije, hehe,bilo je i nekih hajmo reci ”uslovno” losih aspekata, ali sve skupa je veoma pozitivno, posto sam i ja osoba koja koraca pozitivno i smjelo kroz zivot. U svakom slucaju ostat cemo u kontaktu, a vama zelim sve najljepse pri daljem radu, usavrsavanju, zdravlju, porodici i svemu onome sto vas cini sretnom i zadovoljnom osobom,

    Srdacan pozdrav iz Sarajeva, Amna
    (http://anti-stres.actieforum.com)

  2. Draga Azra,
    moji komplimenti, kako si ovo lijepo opisala o natalnim kartama. Da,da sve naše svete knjige i tehnike nas uče da treba bolje da spoznamo ili upoznamo sebe. A sa natalnom kartom možeš dobiti osnovu i pravce pa udri braco razvijaj se kako hoćeš!
    Evo ponedjeljak je, ja sam imala prekrasan vikend sa Azrom, njenim i mojim sinom.
    Uglavnom stigla je Azra sa našim natalnim kartama, jako sam zadovoljna, tumačila mi je satima svaku” kuću” svaki ”trigon” upoređivala moju kartu sa kartom mog supruga i moje kćeri, ma šta reći sve je bajka! Osim što sam zadovoljna položajem mojih zvjezda i planeta prilikom mog rodjenja i što Azra kaže da sam intuitivno slijedila svoju natalnu kartu i razvila i iskoristila svoje potencijale, toliko me oduševio Azrin profesionalni pristup astrologiji. Od srca preporučujem svima da što prije stupe u kontakt sa Azrom da im ona ”virne” u zvijezde. Jutros sam ispričala mom timu o Azri i svi su zainteresovani da im Azra uradi karte. Tako draga Azra, ne raspakuj kofere, uskoro ćeš opet za Tuzlu, na opšte zadovoljstvo svih a pogotovo naših sinova!

    Tenzila (Tuzla)

Komentariši

