2 comments on “Šta očekivati od astrologije?

  1. Pred izvjesno vrijeme sam imala nekakvih životnih problema. Došla sam u situaciju da potražim nekakvu pomoć kako bi mnogla izaći iz začaranog kruga. Igrom slučaja ukazala mi se prilika da posjetim jedu astrologicu i moram priznati da ni jednog trenutka nisam zažalila. Otvoruila mi je oči za neke stvari i pomogla da spoznam svoje mogućnosti. Sad sam puno spokojnija, a k njoj odem svako toliko. Preporučila bi astrologiju i drugima.

  2. Osim zadovoljstva interpretacijom moje natalne karte, u Tuzli sam imala priliku slusati interpretacije tudjih natalnih karata i iskreno sam pomislila koliki je grijeh prema ljudima da cutis o onom sto godinama izucavas i za sta si rodjena.
    Jednako kao sto si ti osudjivala Jennu, ja sam osudjivala tebe, jer grijeh je i jedno i drugo. I ja sam “potezala” za mnogim strucnjacima, znas da za mene nema granica za pronaci pravog, ali nigdje nisam srela osobu koja ima, kako ja to zovem, energetski pristup astrologiji i koja se ne bavi samo prognozama, izgubljenim ljubavima, bolestima, vec isceprkavanjem nasih potisnutih ili potencijala kojih nismo svjesni.
    Astrologija, ipak, jeste priznata nauka i malo je bizarno da se svodi na “de ovo”, “nemoj ono”, “nemoj sad” – za te stvari se ne mora bas poznavati nauka, dovoljna je solja ispijene kafe ili saka graha.
    Zbog svega toga mi je jako drago da si konacno odlucila, barem jednom broju poklonika PRAVE astrologije pomoci rasvijetliti njihov Put.
    Dobrodosla,
    love, E

    Zaboravih napomenuti, inace si “sretna” sto si uopste ista dobila sa astro Jenna, ja sam je davno dobro pretresla i jedno pola svijeta je uplatilo razne stvari i nikad ih nije dobilo. Djeluje jos pod imenima Pascalina, Bethea, Rochelle i jos nekim, ne mogu se svih sjetiti, ali postoji bezbroj web stranica “njima u cast”.
    Kad si radila moju natalnu kartu, odmah sam vidjela da se taj posao ne moze raditi za 30 dolara i pretpostavila sam da je rijec o nekom programu koji to radi automatizmom. Zbog toga meni nikad nista nije ni stimalo dok mi ti nisi uradila natalnu kartu, jer sam vidjela da ti uzimas u obzir i aspekte aspekata, a ne samo bazna objasnjenja pojedinih aspekata.

Komentariši

