One comment on “NATALNA KARTA -LICNI HOROSKOP

  1. Kad si mi izradila natalnu kartu – IZBACILA SI ME IZ CIPELA

    Jos sam pod utiskom moje natalne krate. Sve se podudara. Sve je zivot u zivo. Probudila si u meni vjeru u astrologiju koju prije, priznajem, nisam imala.
    A tek moja snaha Selma !!! Nemas pojma koliko ti je zahvalna.
    Hvala ti, mila moja. Ne samo za tvoje *gatanje* nego i za nase nezaboravno druzenje za ona 4 dana meditativnih plesova.
    Ostavila si neizbrisiv trag. Ne samo meni nego apsolutno svima.
    nevjerovatno je koliko si i jedna posebna, jednom rijecju KARIZMATICNA OSOBA.

    Magistra Vitae (Berka Nezić)

Komentariši

